A Leader In Mass Transfer Tower Packing Since 1988. - JIANGXI KELLEY CHEMICAL PACKING CO., LTD

Fa'afefea ona fa'aoga 4A molecular sieve

E fa'afefea ona fa'aoga 4A molecular sieve?O a mea e mana'omia mo le si'osi'omaga o lo'o galue ai?I le avea ai o se mea porous, 4A molecular sieve o loʻo faʻaaogaina lautele i le tele o fanua ona o lona microporous molecular sieve e pei o le vavaeeseina o mea, mea fesuiaʻi ion ma mea catalytic.
Muamua, seʻi o tatou tilotilo i le faʻaofiina o le 4A molecular sieve:
Talu ai ona o lona tele pore aoga o le 0.4nm, ua taʻua o le 4A molecular sieve, lea e mafai ona faʻapipiʻi faʻapipiʻi mole maualalo e pei o le vai, methanol, ethanol, carbon dioxide, ethylene, sulfur dioxide, hydrogen sulfide, ma propylene.

  • 1. Molecular tele o le auala o le faʻaaogaina o le sieve mole 4A

Ona o lona tele pore aoga o le 0.4mm, e le mafai ona adsorb so o se mole (e aofia ai le propane) ma le lautele lapoa nai lo le 0.4mm, ae o lona faatinoga adsorption filifilia mo le vai e maualuga atu nai lo so o se isi mole, ma o se tasi o mole mole sili ona faʻaaogaina. sieve ituaiga i alamanuia.

  • Le siosiomaga faagaoioia o le auala faaaogaina o 4A mole sieve

1. A oʻo i le 110 ° C le vevela, e mafai ona faʻafefe le vai i totonu o le avanoa tele, ae o le a le tuliesea ai le vai i totonu o pores o le sieve mole.O le mea lea, i totonu o le fale suʻesuʻe, e mafai ona faʻagaoioia ma faʻamago e ala i le faʻamago i totonu o se ogaumu muffle.O le vevela o le 350 ° C, ma e faʻamago i lalo o le mamafa masani mo le 8 itula (afai o loʻo i ai se pamu mama, e mafai ona faʻamago i le 150 ° C mo le 5 itula).
2. O le sieve molecular 4A ua faʻagaoioia e faʻamalo i le tusa ma le 200 ° C (pe a ma le 2 minute) i le ea, ma e manaʻomia ona teuina i totonu o se desiccator vave.
3. I totonu o se siosiomaga faʻatagaina, e tatau ona faʻaogaina le puipuiga o le nitrogen mago i le taimi o le malulu ma le faʻasaoina, lea e mafai ona puipuia lelei ai le ausa vai i le ea mai le toe faʻaleleia.Talu ai ona o le mole mole sieve tuai pe a uma ona faʻaaogaina o loʻo i ai ni mea faʻaleagaina, e le gata ina faʻagaoioia i le vevela o le 450 ° C, ae faʻapea foʻi le ausa vai poʻo le kasa inert (nitrogen, ma isi) e tatau ona faʻafeiloaʻi e sui ai isi mea i totonu o le sieve mole.
4. Aloese mai le suauu ma le vai vai pe a faʻaaoga, ma taumafai e aloese mai le faʻafesoʻotaʻi saʻo ma le suauʻu ma vai vai.
I le avea ai o se alkali metal aluminosilicate, 4A molecular sieve e fiafia i ai le tele o tagata faʻatau i le faʻamagoina o le kesi ma le vai, ma e mafai foi ona faʻaaogaina mo le faʻamamaina ma le faʻamamaina o le kesi poʻo le vai, e pei o le aveeseina o argon.O lenei, pe ua e malamalama i le puipuiga mo lona faaaogaina?
Su'esu'e nisi malamalama mole mole sieve:

https://www.kelleychempacking.com/news/adsorption-performance-of-4a-molecular-sieve-for-h%e2%82%82s/

https://www.kelleychempacking.com/news/2-tips-to-extend-the-life-of-molecular-sieves/

https://www.kelleychempacking.com/news/korean-customer-inspected-the-production-schedule-of-80-tons-of-molecular-sieve/


Taimi meli: Nov-04-2022