A Leader In Mass Transfer Tower Packing Since 1988. - JIANGXI KELLEY CHEMICAL PACKING CO., LTD

E fa'afefea ona toe fa'afouina 4a molecular sieve pe a uma le susu

Pe a le faʻapipiʻiina lelei le sieve mole 4a pe faʻaleagaina le siosiomaga teuina, faʻafefea ona taulimaina lona faʻafefe vai ma le susu?O le asō o le a matou faʻamatalaina le malosi o le adsorption o le molecular sieve ma le togafitiga o le faʻaogaina o le vai ma le hygroscopicity.

Molecular sieve ei ai se malosi malosi adsorption.E le gata e mafai ona faʻafefe vai, ae faʻafefe foi mea leaga i le ea.O le mea lea, i le gaosiga o fale gaosi oloa, e masani ona faʻaaogaina mo le faʻaogaina o gaioiga, o lea e taʻalo ai se sao lelei i le vavaeeseina ma le faʻasalalauga.O le a le mea e tatau ona tatou faia pe afai e le lelei le teuina o le 4a molecular sieve pe matua susu i le taimi o le faʻaaogaina?

1. Tapunio le autu autu o le olo inlet valve, na o le fesuiai mole mole sieves o tane e lua mo adsorption, ma faaaoga le ea i tua o sieves molecular e aunoa ma le vai e toe faafoliga sieves mole.Ae peitaʻi, pe a suia le molecular sieves e aunoa ma se vai i le gaioiga, o le vai o loʻo i tua o le a ulu atu i totonu o molecular sieves e aunoa ma se vai.O nei sieves mole e lua o lo'o iai uma vai, ona toe fa'afouina lea o le tasi i le isi.Faatasi ai ma le toe faʻafouina o le adsorption, e faʻaitiitia ai le vai, ma iu ai ina ausia le adsorption tutusa.

2. Sa'ofa'amafanafana ma fa'agogo 4a mole mole sieve e fa'amama ai i se taimi vave e mafai ai ma toe fa'afo'i lona malosi fa'asusu;Ae ui i lea, a maeʻa le tele o le vai e ulu atu i le molecular sieve, pe a faʻaaogaina le auala o loʻo i luga e toe faʻafouina ai, o le a faʻatupuina e lua mole mole sieves se aofaiga tele o le vai, o le a toe faʻafouina uma i latou ma iu ai ina leiloa lo latou gafatia adsorption.O le mafuaʻaga o le: a maeʻa le tele o le vai e ulu atu i le zeolite, e faʻafefe le vai ma le zeolite, ma suia le vai mai le tulaga saoloto i le vai tioata o le zeolite.E tusa lava pe 200 tikeri le vevela o le toe faʻafouina, e le mafai ona aveese le vai tioata, ma e mafai ona toe faʻafoʻisia le galuega adsorption o le zeolite pe a uma ona toe faʻafoʻi i le ogaumu i le 400 tikeri e le gaosiga!

O le mea lea, pe a faʻafefeina e le mole mole sieve le vai i se vaega tele ma afaina i le susu, e tatau ona taofi vave le taotoga ma toe faʻafouina.Afai e le mafai ona toe faʻafoʻisia le adsorption i auala e lua o loʻo i luga, e tatau ona faʻafesoʻotaʻi le kamupani gaosi oloa i se taimi vave e mafai ai ona toe faʻaleleia le calcination.

4a Molecular sieve activation and regeneration method:

1. 4a Suiga o le vevela o le zeolite, e ta'ua o le "vevela fesuisuiai"

O le adsorbate e aveese e ala i le faʻamafanafanaina o le sieve mole.E masani lava, mole mole sieves fa'aaogaina i alamanuia e mua'i fa'avevela ma toe fa'amafanafanaina, fa'amamāina i le tusa ma le 200 ℃, ma fa'ate'a ese le adsorbate.

2. Suia le mamafa o le 4a zeolite

O lona uiga, i le faagasologa o le vaega o le kesi adsorption, o le auala autu o le tausia o le vevela o le adsorbent tumau, ma aveese le adsorbate e ala i le decompression ma toe feula le kasa inert.

I le toe faʻafouina o le 4a mole mole sieve, e tatau ona gauai atu i le aloese mai le tele o le tafe o le vai, fegalegaleaiga i le va o le vai ma le mole mole sieve, ma le suiga o le vai mai le tulaga saoloto i le tulaga tioata.E tusa lava pe oʻo i le 200 ℃ le vevela o le toe faʻafouina, e faigata ona aveese vai tioata.Afai o le taimi fafaga e sili atu i le 10 minute, ma e mafai ona iloa stains vai manino pe a uma le kesi toe faʻafouina, e mafai ona faʻamasinoina e manaʻomia ona toe faʻafoʻi le sieve mole i le ogaumu e aunoa ma le toe faʻafouina.


Taimi meli: Nov-23-2022